Handelsbetingelser

Accepter venligst vores handelsbetingelser før du fortsætter.

Pressemeddelelse

03.01.2021

Forvirring om abonnementer

Ifm. køb af vores forskellige introtilbud har vi desværre erfaret, at en stor del af vores kunder ikke har været opmærksomme herpå. Vi er naturligvis kede af, at så stor en del af vores kunder ikke var under opfattelse af, at det er et abonnement, de har tegnet. Vi forsøger efter bedste evne at gøre vores kunder opmærksom herpå forinden købet, da vi kun ønsker loyale og langvarige kundeforhold.

Derudover, er vi under opfattelse af, at der desværre er en større del af vores kunder, som er under 18 år. Vi står desværre chanceløse ift. at kende til vores kunders alder. Netop derfor har vi gjort så meget opmærksom på, at det er et abonnement, som overhovedet muligt på produktsiden. Ligeledes har vi gjort tydeligt i vores handelsbetingelser, at man som umyndig SKAL have en fuldmagt fra sine forældre til at købe vores introtilbud. Mere kan vi desværre ikke gøre fra vores side ift. at sikre, at købet er retmæssigt. Man vil derfor få sine penge refunderet og sit abonnement opsagt, hvis man som ung under 18 år har købt et abonnement uden samtykke.

Vores abonnement er ikke anderledes end alle andre abonnementer, hvor første periode er billigere end de efterfølgende perioder, som ses mange steder.

Er man blevet opkrævet f.eks. 1040 dkk skyldtes det, at man har købt to abonnementer på to forskellige ordrer. Hvis dette er sket, at man har bestilt et for meget, skal man ligeledes kontakte os, og dette abonnement vil blive opsagt og købesummen refunderet.

Copenhagen Lashes support team møder ind igen mandag d. 4/01. Herfra vil de tage hånd om alle henvendelser sendt til kontakt@copenhagenlashes.dk. Vi bestræber os på, at besvare alle henvendelser hurtigst muligt, og vi garanterer alle som har skrevet både svar og hjælp.

Copenhagen Lashes

Kontakt:
E-mail: kontakt@copenhagenlashes.dk